Photobucket

Tuesday, May 22, 2012

Berita Terkini Saudara Mohamad Khalil Saipi

              Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Kami dari Sekretariat Aspirasi UKM prihatin dengan apa yang berlaku kepada Saudara Mohamad Khalil Saipi pelajar tahun 3, program Geografi Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan (FSSK), juga merupakan mantan Presiden Permuafakatan Siswa Siswi Felda (Persada) UKM dan penghuni Kolej Burhanuddin Helmi.

Untuk pengetahuan, saudara khalil kini ditempatkan di wad ICU, Hospital Tuanku Jaafar (HTJ), Seremban, Negeri Sembilan kerana telah mengalami kecederaan parah disebabkan kemalangan jalan raya di susur keluar Seremban pada lebih kurang pukul 4petang. Kemalangan berlaku apabila motor yang dinaikinya melanggar sebuah lori. 

Saudara khalil mengalami patah kedua-dua belah tangan, kaki kiri dan pinggul kanan. Maklumat ini diperolehi oleh ahli Kelab Aspirasi yang melawat khalil dan keluarga di HTJ pada 20hb Mei yang lalu. Wakil kami juga telah berjumpa dengan ibubapa khalil dan memberi kata semangat kepada mereka sekeluarga. Semoga keluarga saudara khalil tabah menghadapi ujian Allah.

Pada 21hb Mei, kami mendapat berita saudara khalil telah memberi perubahan positif. Marilah sama-sama kita mendoakan semoga Saudara Mohamad Khalil Saipi cepat sembuh.

Kami dari Sekretariat Aspirasi sentiasa mendoakan semoga Khalil cepat sembuh dan diberi kekuatan oleh Allah SWT dalam menghadapi ujian yang DIA berikan. Kebajikan anda, perjuangan kami.


Sekian,

1 comments:

XaLy said...

Tahniah Aspirasi, teruskan menjaga kebajikan mahasiswa UKM..buktikan aspirasi sentiasa terpahat di hati mahasiswa UKM..tahniah

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.