Photobucket

Tuesday, October 1, 2013

Kempen kepentingan sarapan. Tahniah Aspirasi Mahasiswa UKM!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pada 30/9/2013 (Isnin), pihak Aspirasi Mahasiswa UKM telah membuat suatu kempen iaitu "Kepentingan Sarapan" di sekitar kampus Bangi, UKM. Aktiviti yang dibawa oleh Aspirasi Mahasiswa ini, membawa satu mesej yang cukup jelas iaitu untuk lebih menekankan tentang kepentingan mengambil sarapan sebelum memulakan hari yang panjang. Hari Isnin pula dipilih berdasarkan kepada jumlah mahasiswa/i UKM yang secara puratanya mempunyai kelas pada pagi hari. 




Pemberian sandwich tersebut adalah lebih kepada di sekitar fakulti dan di tempat menunggu bus. Berikut adalah gambar yang sempat di tangkap oleh kami : 










Pihak MKUKM mengucapkan ribuan terima kasih dan sekalung penghargaan kepada mereka yang berusaha untuk menyediakan sarapan kepada mahasiswa/i UKM. Malah, tinjauan kami mendapati bahawa mahasiswa/i UKM memuji akan usaha yang dilakukan oleh Aspirasi Mahasiswa dan berharap agar program untuk menyedarkan kepentingan sarapan dapat diteruskan dan menjadi sebagai salah satu program tahunan. 

Kami team MKUKM mengucapkan tahniah sekali lagi atas usaha murni ini. Sekian, terima kasih.


0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.