Photobucket

Thursday, September 19, 2013

TAHNIAH! Sambutan Hari Malaysia berjaya!


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pada hari Rabu, 18/9/2013, sambutan Hari Malaysia peringkat Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) telah berjaya dijalankan dengan jayanya. Berbanding tahun lepas, sambutan kali ini dilihat lebih meriah dengan penyertaan setiap kolej kediaman di UKM. Bertempat di Dewan Gemilang (DG), malah turut dibantu dengan pencahayaan yang menarik, membuatkan sambutan Hari Malaysia tahun ini lebih hidup berbanding tahun lepas.

"Tahun ini dari segi jumlah penyertaan dan penonton, sambutan Hari Malaysia dilihat lebih ramai dan meriah. Walaupun dengan kekangan masa dan tempat, penganjur dilihat berjaya menangani segala permasalahan tersebut dengan sambutan yang gilang gemilang ini. Sekalung penghargaan harus diberikan kepada pihak penganjur" kata saudara Asyraf Syamim, mahasiswa Kolej Burhanudin Helmi ketika ditemubual di sini.


Berikut adalah antara gambar-gambar yang sempat ditangkap oleh Media Kampus UKM (MKUKM) :









MKUKM mengharapkan agar sambutan Hari Malaysia ini diteruskan lagi pada masa hadapan untuk terus menyuburkan semangat cinta akan negara dan tanah air dalam kalangan mahasiswa. Sekian, terima kasih. 



0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.