Photobucket

Thursday, September 22, 2011

Mari Kenali Kelab Aspirasi !

               Assalamualaikum dan Salam 1 ASPIRASI kepada semua mahasiswa UKM khasnya, dan juga kepada semua sahabat perjuangan tidak kiralah samada berbeza ideologi mahupun matlamat dalam mencapai kejayaan. Sesi kali ini, sekali lagi seperti tahun sebelumnya, Minggu Pengenalan Persatuan diwujudkan untuk mahasiswa dan mahasiswi Tahun 1 khasnya mendaftar kelab, persatuan, ataupun sukan yang mereka minati.

               Sekretariat Aspirasi juga membuka kaunter pendaftaran di Aras A1 Pusanika, UKM meja bernombor 40, bermula hari Isnin yang lalu, 19 September sehingga esok, 23 September 2011. Kelab Aspirasi komited dalam usaha menjaga kebajikan mahasiswa dan membela nasib mereka dengan perancangan program yang menjanjikan “credit hour” untuk Learning Contract (LC) yang akan diadakan di peringkat kolej dan juga peringkat pusat.

               Pendaftaran amatlah memberangsangkan dan rata-rata berminat dengan Sekretariat ASPIRASI apabila melihat gambar-gambar yang dipaparkan di papan pameran. Bukanlah kami memaksa, namun mereka sendiri datang kerana ingin bersatu dan teguh bersama ASPIRASI.



                 Soalan lisan diajukan kepada beberapa mahasiswa Tahun 1 dari beberapa kolej yang berbeza, adakah mereka dipaksa oleh PC untuk mendaftar ASPIRASI? Jawapannya tidak. Makanya, tolak hujahan dan hamburan bodoh dari pihak yang berkepentingan peribadi untuk menjatuhkan Sekretariat Aspirasi dan mendaftarlah bersama kami di Sekretariat ASPIRASI. 












              Masih belum terlambat untuk mendaftar, dan usah risau ! Tiada yuran dikenakan dan layanan ramah mesra kami janjikan. JOM pakat ramai-ramai esok gegar kaunter kami ! Belajar Lebih Baik adik-adik. 


TEGUH, SETIA, BERSATU

0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.