Photobucket

Friday, October 21, 2011

Dialog Santai MPP Aspirasi UKM Bersama Mahasiswa Tahun 1 Kolej Rahim Kajai

                                 MPP Aspirasi UKM telah mengadakan Lawatan Muhibbah dan Dialog Santai bersama-sama mahasiswa tahun satu Kolej Rahim Kajai pada 20 Oktober 2011. Lawatan ini adalah bertujuan bagi menyelami permasalahan dan isu-isu yang berkaitan kemahasiswaan yang menjadikan 'jiwa-jiwa' baharu UKM ini runsing dan memerlukan tempat mengadu. Justeru MPP Aspirasi UKM sepakat mengambil pendekatan santai begini agar dapat mendengar sendiri permasalahan adik-adik kita ini.

Banyak perkara yang diutarakan oleh mahasiswa tahun satu tersebut yang merangkumi masalah berkenaan Learning Contract (LC), masalah gangguan binatang liar, permasalahan berkenaan kafeteria dan lain-lain. MPP Aspirasi UKM yang diwakili oleh saudara Kamal Ali, Azlan Ismail dan Siti Nurhidayah Ismail cuba sedaya upaya untuk membantu memberikan pemahaman yang jelas mengenai perkara-perkara tersebut. Pendekatan santai bergini dirasakan amat berkesan dan menjadikan ikatan antara MPP Aspirasi UKM dengan mahasiwa tahun satu lebih akrab. 


                         


                         

                         

MPP Aspirasi UKM juga akan mengadakan pendekatan yang sama kepada hampir semua kolej kediaman di kampus Induk, Kuala Lumpur serta Cheras bagi menyelami keadaan dan realiti sebenar kehidupan mahasiswa agar dapat disalurkan kepada pihak yang berkenaan.

       Nantikan Kehadiran kami di kolej anda.....
Teguh, Setia, Bersatu !

1 comments:

Rafiuddin Rabu said...

jemput dtg jalan2 ke IZISH..1st year aku rasa x knl siapa MPP ASPIRASI IZISH...n MPP ASPIRASI tu sendiri..tula korang, buat kerja xnk nama...

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.