Photobucket

Friday, September 14, 2012

Kami sayangkan GM (Gabungan Mahasiswa)!


Assalamualaikum dan salam 1 ASPIRASI UKM. "Kami pilih keamanan". Itulah jawapan rata-rata mahasiswa apabila ditanya tentang politik kampus. Mereka tidak menjawab untuk memilih mana-mana pihak tetapi mereka pilih keamanan. Keamanan ketika belajar, keamanan untuk terus hidup di bumi UKM tercinta tanpa huru-hara dan demonstrasi haram yang tidak diluluskan. 

Keamanan adalah untuk semua TETAPI, bagi mereka yang betul-betul tahu tentang nilai dan erti keamanan sahaja dapat menilai sejauh mana definisi keamanan itu sewajarnya diletakkan. ASPIRASI yang sentiasa mendukung misi dan visi universiti, sentiasa mesra kepada pihak pentadbiran dan dipercayai untuk menjulang nama UKM secara lebih sopan dan beradab. Saya sayangkan GM! 



Bersama kita tunjukkan rasa sayang yang tidak berbelah bahagi ini, dengan membuat "profile picture" di facebook agar seluruh mahasiswa UKM tahu tentang betapa kita cintakan keAMANan! Mari bersama ASPIRASI dalam mewujudkan gelombang keamanan sejagat di bumi ilmu iaitu UKM ini. 


Sekian, terima kasih. 



0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.