Photobucket

Sunday, September 16, 2012

GMUKM, satu PENIPUAN!



Assalamualaikum dan Salam 1 Aspirasi kepada semua.
Pertama sekali, kami di pihak SEKRETARIAT ASPIRASI UKM ingin mengucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA yang Ke-49: Rakyat Sejahtera. Hari Malaysia merupakan penggabungan antara Borneo Utara (Sabah), Sarawak, Semenanjung Malaysia, serta Singapura pada 16 September 1963, namun dua tahun kemudian Singapura telah terkeluar dari gagasan Malaysia atas sebab-sebab tertentu.

Clik sini (Hari Malaysia!)


Namun, tidak semua GABUNGAN adalah bagus.
Terkini, Gabungan Mahasiswa UKM (GMUKM) masih tidak serik dan masih lagi berfantasi dengan angan-angan yang tak tercapai dek logik akal dan tampuk pemerintahan yang SEWAJARNYA GUGUR pada Jun tahun ini. Namun, mereka masih menggunakan NAMA dan JAWATAN mereka sebagai PMUKM sesi lepas sehingga ke hari ini. Hal ini secara tidak langsung, akan mengelirukan mahasiswa/i Tahun 1 khasnya dan sudah pasti soal ini akan menyerlahkan lagi sifat TERDESAK UNTUK MERAIH KUASA dalam kalangan GMUKM ini.



  
Mereka sepatutnya meletakkan “Mantan Perwakilan” atau setidaknya “Barisan Kepimpinan Sesi 2010/2011”. Usah malu untuk mengakui andai anda betul berjasa. Mungkin belum puas untuk membuktikan jasa, barangkali.

Maka, kami menyeru agar semua mahasiswa cakna dan USAH TERTIPU lagi dengan PEMBOHONGAN NYATA seperti ini dan buktikan bahawa, ASPIRASI mampu melahirkan Kepimpinan yang Lebih Baik, bukan sekadar “artis facebook” semata-mata. Undilah ASPIRASI pada Pilihanraya Kampus sesi kali ini.

Tolak Penipuan, Tolak Publisiti Murahan

Anda nilaikan!

Sekian, terima kasih. 


ASALKAN BUKAN GABUNGAN MAHASISWA!
(A.B.ANG)



2 comments:

Anonymous said...

aku xksah diorang punya gerak kerja bgus xmcm korang

Anonymous said...

tu sbab korang kalah lagi...kutuk je lebih keje x jalan..skang bl;eh jalan daaa

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.