Photobucket

Saturday, February 25, 2012

Maaf, Banner Kami Tak Cukup Besar !

Assalammualaikum, Salam 1Aspirasi, dan Salam Keamanan. Seperti yang dihebahkan di SINI, pada 24 Februari 2012 bertempat di Pusanika Aras 4, Kelab Aspirasi telah mengadakan kutipan tanda tangan sokongan bagi menunjukkan sokongan padu ke atas misi pembebasan negara Palestine oleh kekejaman Israel setelah sekian lama.




Semua tandatangan akan diturunkan di atas banner 'PEACE FOR PALESTINE' yang telah di sediakan, dan banner ini akan dibawa oleh sukarelawan-sukarelawan Malaysia ke Misi Keamanan Palestine nanti. 

Warga UKM tidak kira jawatan, agama, bangsa mahupun negara telah beramai-ramai turun memberikan sokongan untuk misi ini. Paling menyentuh perasaan adalah apabila rakyat-rakyat Palestine yang menuntut di UKM sendiri telah turut sama turun ke Pusanika bagi membantu misi ini. 







"peace" for palestine

Malah, sahabat-sahabat kami dari ideologi politik yang berbeza turut hadir sama menyokong misi yang di bawa oleh Kelab Aspirasi UKM ini. 




Dalam masa kurang 2 jam, banner yang disediakan sudah hampir penuh dengan tandatangan warga UKM. Perkara ini membuatkan kami selalu ahli-ahli Kelab Aspirasi berasa sangat bangga kerana ini menunjukkan keprihatinan warga UKM masih kuat dalam misi sokongan ke atas negara Palestine dalam misi merampas balik tanah dan hak-hak mereka.

SAKSIKAN VIDEO INI !



Akhir kata, kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan anda untuk menjayakan misi ini. Sama-samalah kita berdoa agar negara Palestine akan bebas dari kezaliman Israel dan merampas kembali apa yang sepatutnya mereka miliki sekarang. Sekian, 



Teguh, Setia, Bersatu !

0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.