Photobucket

Tuesday, February 7, 2012

Pendaftaran Semula Aktiviti Pelajar Dari 2011 Yang Memerlukan Kontrak Pembelajaran Pembangunan Insaniah (SPI)

Adalah dimaklumkan bahawa, Unit Pembangunan Sahsiah Pelajar telah membuat semakan dan didapati terdapat aktiviti-aktiviti pelajar dalam negara yang masih belum dimasukkan dalam pengkalan data aktiviti pelajar. Berkaitan itu, Unit Pembangunan Sahsiah Pelajar memohon agar Pengarah Projek dapat memasukkan maklumat aktiviti di dalam Sistem Pembangunan Insaniah (SPI) di SINI (KLIK!) dengan kadar segara bagi memudahkan urusan kontrak pembelajaran. 



Kriteria yang diutamakan ialah aktiviti yang telah mendapat kelulusan pada 2011 tetapi dilaksanakan pada 2012. Sila klik untuk semak senarai yang belum dimasukkan dalam pengkalan data aktiviti pelajar. 



Sebarang maklumat lanjut, sila hubungi Puan Norlela Mohd Daud di talian 03-89213194 begin_of_the_skype_highlighting            03-89213194      end_of_the_skype_highlighting.





*ASPIRASI berharap agar Pengarah-pengarah projek yang terlibat dapat mengambil tindakan secepat mungkin agar permasalahan jam kredit bagi ahli-ahli jawatankuasa dapat dielakkan di kemudian hari. Seperti yang kita tahu kekurangan jam kredit untuk LC akan mengakibatkan mahasiswa/i bermasalah untuk bergraduasi. 


*Sila sebarkan ke sahabat-sahabat mahasiswa/i yang lain ! lebih 450 program masih belum di daftarkan. Sekian, 

Teguh, Setia, Bersatu !


sumber : e-pelajar ukm

0 comments:

Entri Hit Tertinggi

ASPIRASI UKM. Powered by Blogger.